Dit muntenpakket bevat 28.275 (19.500 + 8.775 bonus) munten. Gebruik munten om nieuwe uitrusting te kopen voor je golfer, inschrijvingsgeld te betalen voor lucratieve Online Society-evenementen, in te zetten op Skins-wedstrijden en meer.