Rise of the Tomb Raider
Rise of the Tomb Raider is een legendarisch avontuur, boordevol actie, dat zich afspeelt in de mooiste maar tevens meest vijandige gebieden op aarde. Het is een cinematografisch overlevingsavontuur, waarbij je Lara Croft volgt op haar eerste grafroofexpeditie. Verken ontzagwekkende en dodelijke graftombes: enorme ruimtes uit de oudheid, vol met dodelijke vallen. Los dramatische puzzels om je heen op en ontcijfer antieke teksten om crypten bloot te leggen, terwijl je het opneemt tegen een wereld vol geheimen die op je ligt te wachten. Vrouw versus de Wildernis: verover een wereld die uit alle macht haar geheimen wil bewaren, doorsta barre omstandigheden en onstabiele landschappen, overleef de gevaarlijke wildernis die de oude graftombes lijkt te bewaken en verken enorme, interactieve omgevingen. Guerrillatactieken: gebruik de omgeving in jouw voordeel, klim in bomen en duik onder water om vijanden te ontwijken of te doden. Pas de uitrusting, wapens en munitie van Lara aan jouw speelstijl aan. Maak explosieven om chaos te veroorzaken en gebruik de kenmerkende boog en ijsbijl van Lara.