Rise of the Tomb Raider-seizoenspas
Verken Croft Manor in de nieuwe verhaallijn Bloedband en verdedig het landhuis tegen een invasie van zombies in Lara’s Nachtmerrie. Overleef samen met een vriend de meest extreme omstandigheden in de nieuwe online coöpmodus Uithoudingsvermogen, en speel de nieuwe moeilijkheidsgraad Extreme overlever uit. Je krijgt ook een outfit en wapen in de stijl van Tomb Raider III en 5 klassieke Lara-skins. De bestaande downloadable content daagt je uit om een nieuwe graftombe met een gevaar uit de oudheid te verkennen in Baba Yaga: De Tempel van de Heks, en het op te nemen tegen hordes besmette roofdieren in Koude Duisternis Ontwaakt. Met 12 outfits, 7 wapens, 35 expeditiekaarten en nog veel meer is dit een combinatie van alle downloadbare content van de bekroonde Rise of the Tomb Raider.