Planet Coaster: Deluxe-editie
Verras en charmeer je bezoekers met het park van je dromen en beheer een echt levende wereld met ongekende aandacht voor details. Breng je dromen tot leven, welk vaardigheidsniveau je ook beheerst. Profiteer van blauwdrukken om snel meer dan 700 voorgebouwde voorwerpen te plaatsen, zoals achtbanen, faciliteiten en decorstukken; bouw zelf alles stap-voor-stap op met oog voor detail; of richt het terrein in naar je eigen smaak met terreinhulpmiddelen. Het beheren van je park is ook al zo makkelijk. Je gasten reageren in realtime op de prijzen die je bepaalt, het decor dat je opbouwt en de spannende nieuwe attracties die je installeert. Hou ze lekker bezig, zodat de bezoekcijfers – en de winst – de pan uit rijzen. Op zoek naar inspiratie? Ontdek de Frontier Workshop en verwerk de beste ontwerpen van de wereld in je uitbreidende imperium. Download achtbanen, decorstukken, gebouwen en hele parken, of laat je aantal volgers groeien door je eigen creaties te uploaden. Je kunt met je creativiteit alle kanten op, van indrukwekkende vuurwerkshows tot enorme cruiseschepen. Planet Coaster: Deluxe Edition bevat de basisgame, plus de Magnifieke attracties-collectie en de Klassieke attracties-collectie. Nog meer plezier en spanning om te verkennen! Jouw park, op jouw manier: Speel het diepgaande, voldoening gevende carrièrespeltype, waag je aan uitdagende scenario's of bouw het pretpark van je dromen in een sandbox-modus met eindeloze creatieve mogelijkheden. Direct aan de slag: Door de honderden vaste blauwdrukken kunnen spelers van alle vaardigheidsniveaus snel goed lopende parken creëren. Duik erin en maak wat je wilt, wanneer je dat wilt. Ontketen je creativiteit: Vorm landschappen, pas de omgeving aan en haal alles uit je creatieve invallen door je park van de grond af op te bouwen. Maak met gemak een perfecte achtbaan. Inspireer anderen en laat je inspireren: Ga naar de Frontier Workshop en download een oneindige hoeveelheid geweldige creaties, of deel je eigen ontwerpen met de hele wereld.