Planet Coaster: Vintage-pakket
Beleef de gouwe ouwe klassiekers met het Vintage-pakket! Met twee nieuwe achtbanen, vijf nieuwe attracties en meer dan 230 decorstukken om een retro-wonderland te bouwen. Zorg voor een ouderwets stijltje met zangkwartetten en acrobaten, versier je parken met historische rekwisieten en voeg meer vergane glorie toe met waarzeggers en popcornmachines! Zephyrus is de grootste achtbaan. Een houten gevaarte met hoge snelheden dat herinneringen oproept aan de oudste ontwerpen. Dan is er nog Aces Sky, waarbij ouderwetse tweedekkers door een grote houten pijp vliegen. Round the World is een wild reuzenrad dat op zijn as verschuift. In Test Flight kantelt en rolt een vloot vliegtuigen rond een pilaar, terwijl in Centrum waaghalzen in een dynamisch kantelende centrifuge ronddraaien. Tot slot is er Loop Da Loop, waarin inzittenden in omgekeerde cabines heen en weer worden geslingerd en Hurricane, waar de gasten in tweepersoonswagentjes worden rondgeslingerd.