Planet Coaster: Avonturenpakket
Trek erop uit in een adembenemend jungleavontuur met het Planet Coaster - Avonturenpakket! Bevolk je park met happende krokodillen en enge mummies, maak glanzende piramides en wonderschone tempels en lok bezoekers in oeroude vallen. Ben jij klaar voor een avontuur? Spannende nieuwe attracties Goudkoorts is een mijnkarretjesachtbaan die bezoekers over en door een vreemde tempel laat denderen. Eilandavontuur is een bootattractie met veel capaciteit voor grote waterpartijen. Land in Zicht is het kleine zusje van Eilandavontuur dat zich op de smallere waterwegen waagt met het bijkomende voordeel dat het niet op water hoeft te worden gebouwd. Avontuurlijke nieuwe omgevingen Bouw een onvergetelijke junglebelevenis met meer dan 40 nieuwe decorstukken en pas elk detail naar eigen smaak aan. Zet bewegende elementen neer zoals stekelvloeren en enorme rotsblokken om gevaarlijke parkoersen te creëren, en breng je waterattracties tot leven met waggelende nijlpaarden en happende krokodillen. Gloednieuwe blauwdrukken Kies uit een uitgebreid assortiment van nieuwe blauwdrukken om voorgebouwde elementen direct te plaatsen. Combineer met alles wat zich in de basisgame bevindt, van glorieuze gouden standbeelden tot watervallen van lava, om het epische achtbaanpark van je dromen te bouwen. Renee Feu We hebben een nieuw gezicht in het entertainingsteam: Renee Feu. Met haar stralende glimlach, pilotenoutfit en schietklare confettipistool is dit de ware koningin van de jungle. Welkom, Renee!