One Military Camp
EEN KAMP ALS GEEN ANDER Een kwaadaardige maniak heeft alle gebieden in de regio veroverd, op één na. De laatste hoop van de wereld ligt in een oud militair kamp in dit vredige land. Breng het terug naar zijn vroegere glorie, rekruteer en train een dappere groep strijders om de kwade krachten terug te dringen. BOUW Ga de uitdaging aan om een militair kamp te bouwen en houd daarbij de middelen en logistiek in de gaten. Plaats de gebouwen efficiënt, neem personeel aan dat alles draaiende houdt en zet trainingscursussen op. Bouw verdedigingswerken, want de vijand zal spionnen en drones sturen om je kamp te saboteren. BEHEER Je moet niet alleen de training van je rekruten en je economie beheren, maar ook hun schema's, want dit militaire kamp rust nooit! Zorg voor het onderhoud van de gebouwen en het welzijn van je nieuwelingen - laat ze niet gewond raken! Pas je aan verschillende biomen aan en onderzoek honderden technologieën en upgrades voor je kamp. TRAIN EN SPECIALISEER Rekruteer de beste kandidaten om je troepen te versterken. Hoewel ze beginnen als gewone soldaten, kun je ze op basis van hun vaardigheden een specialiteit toewijzen en ze omvormen tot elitespecialisten in verschillende klassen. Wie weet? Misschien kunnen de besten je toekomstige rekruten opleiden... MISSIE Zet al die uren van harde training in! Voltooi verschillende missies om grondgebied te heroveren, grondstoffen te verzamelen en de gunst van de omwonende bevolking te winnen. Zorg voor een evenwichtige samenstelling van je team om alle missies te kunnen voltooien, want elke missie vereist andere specialiteiten. CAMPAGNE EN SANDBOX Speel een campagne vol absurde humor en verwijzingen naar oorlogsfilms. Tijdens je voortgang red je helden die je speciale boosts voor je kamp geven. Daarnaast kun je ook op je gemak spelen in de Sandbox-modus, waarbij je het spel naar eigen wens kunt aanpassen door het biotoop, de uitdagingen en de startvoorwaarden te kiezen. Jouw kamp, jouw regels! AANPASSEN Wil je je kamp uniek maken? Kies je eigen volkslied, pas de vlaggen en borden aan en neem zelfs je eigen stem op om je rekruten via de luidsprekers aan te moedigen!