Republic of Pirates
In het hart van de Caraïben tijdens de gouden piraterijtijd bevindt zich de Republiek van Piraten, een machtige alliantie van bemanningen die verenigd worden door hun gedeelde ideologie en collectieve ambities. Maar terwijl de vroege dagen van de confederatie welvarend waren, kregen hebzucht en jaloezie al snel de overhand, wat leidde tot een wrede muiterij en aan het eind een bloederig uiteenvallen. Zet koers om een nieuwe piratenutopie te smeden en te zorgen voor gerechtigheid voor de verraders die jou onrecht hebben aangedaan in deze stoere stedenbouwer met realtime gevechten op zee! Ontwikkel een eenvoudige buitenpost tot een steeds groter wordende nederzetting door te investeren in productiegebouwen en voorzieningen. Verdeel kostbare goederen over een netwerk van kades, depots en magazijnen, om te voorzien in de behoeften van je burgers en om je positie in de piratengemeenschap te verbeteren. Rekruteer heldhaftige kapiteins en leid een sterke vloot terwijl je het ruime sop kiest in naam der verovering. Bevrijd eilanden, versla rivaliserende facties en navigeer door complexe diplomatieke relaties met de meest invloedrijke nationale handelsmaatschappijen van die tijd.