Offroad Racing - Buggy X ATV X Moto
Rij buiten de gebaande paden! Offroad Racing biedt een ruime keus aan terreinvoertuigen om af te wijken van de dagelijkse routine. Raas in een quad, terreinwagen of in Motorcross en ontsnap voorgoed via offroad circuits, de een nog verbazingwekkender dan de andere! 5 solo spelmodi: - Wijd je leven aan het offroad rijden in de seizoensmodus. - Word degene die je zou moeten zijn in de kampioenmodus. - Heb je geen tijd? De modi tegen de klok en de single race zijn geknipt voor jou. - Gloeiend heet? Kies liever de modus Hot Lap! Multiplayer spelmodi: Naast de solomodi die je ook in multiplayer-modus kunt spelen, zijn er 4 modi te ontdekken die exclusief met meer spelers te spelen zijn: Last Man Riding, King of the Road, Hunter en Golden Helmet! Grandioze offroad circuits: In Offroad Racing is één ding zeker, je rij-ervaring zal niet rustig zijn. De circuits zijn bochtig, verrassend en geschikt voor de waanzinnigste stunts! Je geniet ook van vergezichten die je droomvakantie waardig zijn. Waanzinnige coureurs: De coureurs die je kiest zijn beter doorgewinterd dan ooit. Ze zijn op hun best bij offroad rijden, snelheid en risico nemen!