Crazy Chicken Kart 2
De gekste kip ter wereld begeeft zich op waaghalzige circuits in dit razendsnelle kartracespel! Begin als een kip of kies je favoriete coureur uit de Moorhuhn-familie. Verzamel wapens en power-ups terwijl je over de circuits racet en vuur ze behendig af om je tegenstanders van de weg te jagen. Waar wacht je nog op? Kijk de vonken vliegen!