Johnny Trigger
Johnny Trigger - Internationale man van chaos! Johnny Trigger is stijlvol, dodelijk en zo glad als een biljartbal. Hij is een man met een missie in dit non-stop platformschietspel waarin de actie nooit eindigt. Heb jij het in je om de ondergrondse wereld van de maffia ten val te brengen? "Minder praten, meer kogels" - dat is het motto van Johnny terwijl hij rent, springt, draait, glijdt en blijft schieten tot elke slechterik in het stof heeft gebeten. Duik er meteen in en schiet! De korte maar enorm bevredigende levels van Johnny Trigger maken het de perfecte actiegame om een korte pauze mee te vullen. En als je wat meer tijd hebt, is er nog zoveel te verzamelen en ligt er om elke hoek een nieuwe uitdaging. Dus waar wacht je nog op? Die slechteriken gaan zichzelf niet verslaan, weet je.