Johnny Trigger: Butcher DLC
Met deze DLC speel je vrij: - Slagershuid - Wraakwapen - 15 extra sleutels om gesloten deuren in de basis te openen - Extra 50 hamers om andere upgrades vrij te spelen in de basis Pas je uiterlijk aan met de Butcher skin en pak nu een nieuw uniek wapen!