Green Soldiers Heroes: Extreme Bikers
Geïnspireerd door de klassieke en leuke arcade-motorspellen uit de jaren 90. Met low-poly graphics die doen denken aan het 32-bit tijdperk van consolegames. Challenge Mode Verslavende gameplay die spelers uitdaagt om 30 parcoursen te voltooien op zoek naar het volgende checkpoint voordat de tijd om is. Vrije modus Rijd vrij door de stad, race op hoge snelheid, spring over hellingen en gebouwen. Verken elke hoek op zoek naar geldpakketten, zodat je nieuwe motoren kunt kopen.