Aero The Acro-Bat: Rascal Rival Revenge
De remake van Aero the Acro-Bat uit 2002 is terug en beter dan ooit tevoren! Deze remake bevat verbeterde geesten, aangepaste zones en vaardigheden en een gloednieuwe introductie in comicstijl. De krachtige en excentrieke industrieel Edgar Ektor wil niets liever dan de wereld van amusement vernietigen. Hij wil wraak nemen omdat hij als kind was weggestuurd nadat een van zijn grappen uit de hand was gelopen en er bijna een circusdier was omgekomen. Allereerst viel hij een lokaal circus binnen met zijn bende van doldwaze clowns, waarbij hij al het circuspersoneel ontvoerde om de show te verpesten. Nu moet Aero de Acro-Bat, de grote ster van het circus, zijn vrienden en vriendin Ariel redden en Edgar Ektors snode plannen dwarsbomen zodat iedereen weer van de show kan genieten! Kenmerken: * Speel 4 gebieden met 5 zones per gebied, waaronder zones met attracties * Gebruik Aero’s acrobatische skills om de doelen van elke zone te behalen en de poort naar de volgende zone te openen * Ga de confrontatie aan met allerlei malle vijanden * Kies uit de Engelse en Japanse versie * Rewind-/Turbo-functie: herhaal bepaalde acties tot je die perfect kunt spelen of versnel de gameplay * Spel opslaan: sla het spel op wanneer je wilt en speel later verder vanaf dat punt * Schermfilters: kies uit meerdere filters om het uiterlijk van het spel aan te passen (retro-monitor, zwart-wit, enz.) * Galerij: bekijk afbeeldingen van de illustraties van het oorspronkelijke spel, evenals posters, boxdesign, en meer. * Cheats: activeer meerdere cheats zodat het spel makkelijker wordt (eindeloze energie, eindeloze levels, onkwetsbaarheid en meer.)