Myths & Fairy Tales Bundle
Hou je van mythes en sprookjes? In deze bundel vind je verhalen gebaseerd op Slavische en Romeinse mythes. Los puzzels op, zoek verborgen objecten, vind krachtige, eeuwenoude voorwerpen en red je familie. Deze bundel bevat: The Myth Seekers: The Legacy of Vulkan - Neem het op tegen de legende van eeuwenoude goden! Endless Fables: Shadow Within - Dromen lijken niet wat zij zijn. Eventide 2: Sorcerer's Mirror - Ontdek de Slavische magie!