The Myth Seekers: The Legacy of Vulkan (Xbox Version)
Je speelt als Amelia, een geniale expert op het gebied van Romeinse mythologie en een nieuwe aanwinst van het Myth Seekers-bureau. Het is jouw taak om het onderzoek van een mede-agent voort te zetten, die recent onder mysterieuze omstandigheden is verdwenen. Eerst moet je de Vesuvian Codex vinden en contact opnemen met een Italiaanse agent genaamd Lorenzo. Samen gaan jullie op zoek naar de krachtige Vulcan's Hammer. De tijd dringt, aangezien kwade krachten ook op zoek zijn naar het voorwerp. Tijdens dit adembenemende avontuur reis je door Italië, los je veel puzzels op en zoek je naar aanwijzingen die zijn verborgen in objectscènes. Kom achter de waarheid over de verwoesting van Pompeï en neem het op tegen de vijanden van het bureau, terwijl je nog een ramp probeert te voorkomen!