Mysterious Crimes Bundle
Heb je jezelf ooit afgevraagd wat je nodig hebt om een moordzaak op te lossen die iedereen als onoplosbaar beschouwt? Wat als die zaak mysterieuze en paranormale oorzaken heeft? Je hebt de mogelijkheid om het zelf te ontdekken in onze mysterieuze moordzakenbundel! Word een van de doorgewinterde detectives en los de onoplosbare moordzaak op, red de onschuldige en vind degenen die verantwoordelijk zijn. Deze bundel bevat: Crime Secrets: Crimson Lily -Stop de mysterieuze moordenaar! Endless Fables: Shadow Within - Dromen lijken niet wat zij zijn. Demon Hunter: Ascendance - Ontrafel het complexe mysterie van het Museum!