It's Christmas Bundle!
"Kerst staat al weer voor de deur! Daarom bieden we een paar van onze games aan in één grotere bundel. Duik in fantasiewerelden die speciaal voor jou zijn gecreëerd. Red vrienden, familieleden, koninkrijken en zelfs werelden in onze kerstbundel. Deze bundel bevat: Endless Fables: Shadow Within - Dromen lijken niet wat zij zijn. King's Heir: Rise to the Throne - Onthul een samenzwering tegen de koning! Lost Grimoires 3: The Forgotten Well - Red de wereld van een vloek! Persian Nights 2: The Moonlight Veil - Tussen twee manen en één liefde. Queen's Quest 2: Stories of the Forgotten Past - Ga op onderzoek uit als gedaanteverwisselaar! Skyland: Heart of the Mountain - De giganten worden wakker!"