Imaginary Realms Bundle
Help de vrienden op hun reis door fantasievolle werelden, en daag de verschrikkingen uit de diep in het menselijke psyche loeren en reis door het rijk der dromen en de realiteit om beiden te redden! Deze bundel bestaat uit: - Endless Fables 4: Shadow Within De beroemde antropoloog Pamela Cavendish keert terug naar haar geboorteplaats om de confrontatie met een tragedie uit haar kinderjaren aan te gaan. Niemand geloofde haar toen haar vriend - Hans - werd ontvoerd door een afgrijselijk wezen. - My Brother Rabbit Een prachtig getekend avontuur in een surrealistische kinderfantasiewereld. Een meisje krijgt te maken met een vreselijke realiteit als ze ziek wordt. Zij en haar broer gebruiken de kracht van verbeelding om te ontsnappen aan de vijandige buitenwereld. Samen scheppen ze een fantastisch universum waarin ze kunnen spelen en bescherming vinden. - Dreamwalker: Never Fall Asleep In een kleine toerististenstad raakt een jong meisje, de dochter van de burgermeester, in coma door een ongeluk. Het onvermogen van de lokale doktoren dwingt mevr. Burgermeester ertoe de hulp in te roepen van een psychiater, waarvan het gerucht gaat dat hij een unieke eigenschap bezit om de dromen van mensen te doorkruisen - een Dromenwandelaar.