Demon Hunter: Ascendance
Jij bent Hector Cole, lid van een lang vergeten orde en freelance Demon Hunter. Als specialist in paranormale onderzoeken zijn jouw vaardigheden veelgevraagd door mensen met buitenaardse problemen. Eén van die mensen is Edmund Strange, eigenaar en curator van het Museum van Mystiek en Monsterlijkheid. Nog niet zo lang geleden verdween er een bezoeker van het museum onder mysterieuze omstandigheden. Nu alle rationele methodes om hem terug te vinden tevergeefs bleken, ben jij de laatste hoop van de curator voordat journalisten lucht krijgen van deze ramp. Jij zal dit mysterie moeten oplossen en alle verschrikkingen, geesten of monsters verdrijven die op deze plek ronddolen. Je hebt het kwaad al eerder verslagen, maar wanneer je op de locatie aankomt, bekruipt je een tintelend gevoel, alsof je wordt bekeken door iemand ... of iets.