MX vs ATV Legends - 2025 Deluxe Edition
Stort je in de populaire MX vs ATV off-roadraceserie met de Deluxe Edition. Deze editie bevat de volledige game, de Track Pass 2025 met meer dan 20 extra circuits en de nieuwste voertuigen uit 2025 van je favoriete fabrikanten! Dit voegt meer dan 18 originele voertuigen toe aan de reeds enorme basisgame! Speel MX vs ATV Legends met deze speciale afgeprijsde bundel! Vervul je droom om een beroemde off-roadcoureur te worden, die alom erkenning en bewondering krijgt van fans en sponsors. Beleef de spanning en sensatie van het naar de finish racen op bikes, ATV's en UTV's, of je er nu voor kiest om de carrière- of onlinemodus te spelen. Dit nieuwste deel biedt ook nieuwe functies, waaronder een Series-modus, racen in de regen, sneeuw of 's nachts, een verbeterd verings- en stuursysteem en nog veel meer. Geef de legende in je vrij baan en heers in de modder met de MX vs ATV Legends Deluxe Edition!