MX vs ATV Legends - 2025 Track Pass
Haal alle nog uit te komen circuit-uitbreidingen van 2025 voor MX vs ATV Legends voor een bijzondere prijs in huis! Deze pas bevat 3 DLC's: - 2025 AMA Pro Motocross Championship - Een officiële compound van een professionele coureur (beschikbaar winter 2025) - Een steengroevekaart en stadion-pack (beschikbaar winter 2025)