Midnight WorksRacen en vliegen
De Kanjozoku Game, Mudness Offroad & Buried Alive Bundle biedt drie intense ervaringen, elk ontworpen om je grenzen op verschillende manieren te verleggen. Van illegale straatraces tot offroad-uithoudingsproeven en psychologische overleving, deze collectie levert spanning in elk terrein. Kanjozoku Game dompelt je onder in de wereld van de outlaw-racecultuur, waar aangepaste machines razen over neonverlichte snelwegen. Tweak elk onderdeel van je wagen en bewijs je dominantie in een wereld waar elke seconde telt. Mudness Offroad daagt je uit de meedogenloze natuur te trotseren. Steek ruige landschappen over, voltooi zware opdrachten en houd je voertuig onder controle door veranderende terreinen en extreem weer. Buried Alive neemt een duistere wending en sluit je op in een enge, benauwde ruimte zonder duidelijke uitweg. Je moet snel denken, kalm blijven en overleven met enkel je instincten en wat je vindt. Deze bundle is gemaakt voor spelers die hunkeren naar gevaar, diepgang en onverwachte spanning.