Kanjozoku Game - レーサーCar Racing & Highway Driving Simulator Games
Verken een geweldige racewereld door nieuwe legendarische auto's te verwerven en leuke uitdagingen te voltooien! Het is in uw eigen belang om de racersladder te beklimmen en de top 1 te bereiken! Jij hebt de leiding over de transmissie, jij bent de echte racer waar iedereen bang voor is om tegen te strijden! Kanjozoku Game レーサー : ● Jaren 90 Osaka Kanjo Illegale straatraces. ● Voel je een straatracer en rijd op de Japanse snelwegen. ● Echte JDM-auto's uit de jaren 90 en 2000 om te rijden en te tunen. ● Motortuning: interne onderdelen, turbocompressoren, ECU, brandstof, inlaat, uitlaat, enz. ● Motorwissels: 2JZ, RB26, VQ35, 4AGE, B16B, 13B, LS3, SR20, CA18 en nog veel meer! ● Bodytuning: bumpers, motorkappen, spatborden, verlichting, enz. ● Afstemming van de ophanging: wielen, velgen, banden, camber, schroefsets, afstandhouders enz. ● Laad aangepaste vinyls/bestickeringen in de auto. ● Driften met RWD- en AWD-auto's. ● Politieachtervolgingen op hoge snelheid. ● Beoordelingssysteem: vermijd verkeer met hoge snelheden, voltooi races, ontsnap aan politie-achtervolgingen.