Hello Neighbor 2
Vertrouw jij je buren? Denk daar nog maar eens over na. Hello Neighbor 2 is een stealth-horrorgame waarin je achter de geheimen van je enge buurman komt. Je speelt een journalist die het dossier van de buurman wil oplossen, want niemand anders heeft daar het lef voor. Neem het op tegen een complexe tegenstander, bestuurd door een geavanceerde AI die leert van jou en alle andere spelers! Naarmate de tijd verstrijkt en de buurman zich aanpast aan de spelerspatronen, zal zijn eigen gedrag veranderen en je verrassen. Weet jij de buurman te slim af te zijn en kom jij erachter wat hij in zijn schild voert? - Je hebt een heel stadje tot je beschikking, met allerlei huizen en AI-aangestuurde inwoners om mee te praten. - Het spel voelt aan als een onderzoeksjournalistsimulator - speur rond en kom achter de geheimen van je buurman. Waarom gaat deze besnorde meneer elke avond naar het pretpark? - Weet jij de AI te slim af te zijn? Elk personage in Hello Neighbor 2 wordt aangestuurd door een AI die is aangesloten op een neuraal netwerk, waardoor ze leren van de andere spelers en er alles aan doen om hun ommuurde villawijk en de geheimen daarbinnen te beschermen. - Ontrafel het grote, verborgen mysterie van Raven Brooks!