Deluxe Edition Content
Kun je geen genoeg krijgen van Hello Neighbor 2 en het zeer verdachte stadje Raven Brooks? Dan hebben wij wat voor je! Verrijk je Hello Neighbor 2-ervaring met het Deluxe Edition Content Pack. Krijg de kans om meer buurtgenoten te leren kennen, ontdek hun unieke karaktertrekken, verken nieuwe locaties en probeer de geavanceerde speurmiddelen uit die je tot je beschikking hebt. De Deluxe Edition Content bestaat uit: Hello Neighbor 2 - Back to School DLC Hello Neighbor 2 - Late Fees DLC Hello Neighbor 2 - Hello-copter DLC The Deluxe Edition Content maakt tevens deel uit van de Hello Neighbor 2 Deluxe Edition.