Hello-copter DLC
Verken Raven Books op een geheel nieuwe manier - vanuit de lucht! Vlieg rond met de Hello-kopter, een op afstand bestuurbare vliegende drone, die is uitgerust met een camera en een enterhaak; ontdek nieuwe oplossingen voor oude puzzels, en bereik eerder onhaalbare hoogten! Deze DLC is ook beschikbaar als deel van de Deluxe Edition Content van de Hello Neighbor 2 Deluxe Edition.