Amanda the Adventurer 2
OVER HET SPEL In Amanda the Adventurer 2 volgen we Riley Park die na zijn ontdekking van de geheimzinnige banden op zolder een gemaskerde figuur tegenkomt. Zij beweert dat ze tante Kate voor haar dood kende en de hulp van Riley nodig heeft om iets te vinden dat tante Kate in de bieb heeft achtergelaten. Samen gaan ze naar de openbare bibliotheek van Kensdale om een en ander uit te zoeken. De gemaskerde figuur waarschuwt Riley dat een krachtige entiteit ook achter de banden aanzit. Ondertussen is Amanda zich bewust dat Riley aanwezig is en doet alles om zichzelf te bevrijden. Opeens staat er meer op het spel, nu niet alleen Amanda op zoek is naar Riley...