Halo 4
De Games on Demand-versie ondersteunt Engels.De Master Chief komt terug om te vechten tegen een oeroud kwaad dat uit is op wraak en totale vernietiging. Het universum wordt nooit meer wat het was: als een drenkeling in een mysterieuze wereld met een nieuwe vijand en dodelijke technologie. Ga aan boord bij de oneindigheid en beleef de originele multiplayer en Spartaanse ops van Halo - innovatieve, fictieve co-op missies in meerdere afleveringen.