Kampioensbundel
Met de Halo 4-kampioensbundel haal je de complete Halo 4-ervaring in huis: een ongelofelijke verzameling kaarten, pantsers, skins en het compleet nieuwe gametype Ricochet en de pantsermod Weerstand. De Halo 4-kampioensbundel bevat het Bullseye-pakket, het Steel Skin-pakket en het Infinity-pantserpakket. Je kunt ook je Spartan op nieuwe manieren aanpassen en krijgt vijf pantserskins, vijf wapenskins en acht nieuwe Spartan-houdingen, die je kunt gebruiken voor je spelerskaart in de lobby.