Funko Fusion - Fantastik Plastik Bundle
Maak kennis met Fantastik Plastik! Breid je Funko Fusion-collectie uit met deze originele Funko-figuren. Recht uit de wilde verbeelding van Funko, deze eigenzinnige buitenbeentjes zijn klaar om je collectie te veroveren met stijl, attitude en een beetje chaos: Monkey Assassin – sluipmoordenaar met bananen en humor. Sam – ondeugend varkentje met een neus voor plezier. Rocko Billy – rock-’n-roll-rebel die snel leeft en nog sneller zijn haar kamt. Chet – tiki-onruststoker die eilandvibes en bovennatuurlijke streken brengt. Frank von Veiner – half worst, half wetenschapper, volledig gek genie. Cutey Corn – suikerzoete lieverd met een krachtige punch. T-Bone – koppige vechter die eerst stormt en nooit vraagt. El Diablo – duivelse showman die elke plank doet gloeien.