Funko Fusion - Fantastik Plastik Pack 1 - Monkey Assassin and Sam
Maak kennis met Fantastik Plastik! Breid je Funko Fusion-collectie uit met deze originele Funko-figuren. Recht uit de wilde verbeelding van Funko, deze eigenzinnige buitenbeentjes zijn klaar om je collectie te veroveren met stijl, attitude en een beetje chaos: Monkey Assassin – sluipmoordenaar met bananen en humor. Sam – ondeugend varkentje met een neus voor plezier.