Funko Fusion - Fantastik Plastik Pack 2 - Rocko Billy and Chet
Maak kennis met Fantastik Plastik! Breid je Funko Fusion-collectie uit met deze originele Funko-figuren. Recht uit de wilde verbeelding van Funko, deze eigenzinnige buitenbeentjes zijn klaar om je collectie te veroveren met stijl, attitude en een beetje chaos: Rocko Billy – rock-’n-roll-rebel die snel leeft en nog sneller zijn haar kamt. Chet – tiki-onruststoker die eilandvibes en bovennatuurlijke streken brengt.