Fable Premium Edition
Pre-order Fable nu en ontvang het Pre-Order Content Pack met het dubieuze, heroïsche kippenpak en een verzameling charmante cadeaus in de game: een wilde bloemen-boeket, een speelgoedkip en een picknickmand met scones en jam. Gebruik ze om je reputatie op te bouwen en te bepalen hoe Albion jouw held ziet.* Fable Premium Edition bevat de volledige game met vroege toegang, waardoor je het al 5 dagen voor de publicatie kunt spelen, en het Premium Edition Content Pack (met het schitterende harnas, bastaardharnas en cadeaus in de game), Fable Digital Artbook & Soundtrack en de uitbreiding Fable: Order of the Hero die na publicatie verschijnt. Word de held die je wilt zijn in deze actie-RPG met een meeslepende open wereld. Elke keuze bepaalt het verloop van je avontuur, je reputatie is alles in deze wereld en een sprookjesachtige afloop is geen garantie. EEN NIEUW BEGIN VOOR EEN LEGENDARISCHE FRANCHISE Fable keert terug in een verbluffende reboot van een geliefde franchise. Verken als de eerste held in een generatie een levendig Albion vol met aparte personages, duistere humor en kippen... een hoop kippen. Dit is niet slechts nostalgie. Het is een nieuw begin in een prachtige, levendige open wereld. WEES DE HELD DIE JE WILT ZIJN Pas het uiterlijk van je held aan en gebruik krachtige mêlee-wapens, afstandswapens of juist magie. Neem het op tegen bandieten, beesten en andere wezens, inclusief gloednieuwe vijanden en favorieten onder fans zoals Hobbes, Balverines en Trolls. Terwijl je steeds sterker wordt, wordt ook je reputatie steeds groter. CREËER EEN BUITENGEWOON LEVEN Voorbij alle gevechten ligt een levende wereld waarin je je eigen identiteit vorm kunt geven. Word stinkend rijk als een landheer of edelsmid, leg het aan met een dorpeling (of drie), krijg een rits kinderen en kijk hoe je reputatie je vooruit snelt. Een held zijn is een beetje als een beroemdheid zijn... als beroemdheden ook zwaarden droegen en van tijd tot tijd tegen enorme vuurspuwende kippen vochten. JE KEUZES VERANDEREN DE WERELD In Albion is de reputatie van een held alles. Je nobele daden en twijfelachtige beslissingen hebben effect op je relatie met elke dorpeling en kan zelfs de wereld om je heen vormgeven. Wiens mening telt het meest? De keuze is aan jou... net als de gevolgen. Het is aan jou om te besluiten wat het betekent om een held te zijn. Sprookjesachtig einde niet gegarandeerd. * De pre-order-aanbieding eindigt tijdens de officiële publicatie van de game. Beperkt tot 1 per persoon/account.