Fable Pre-Order Content Pack
Pre-order Fable nu en ontvang dit exclusieve Pre-Order Content Pack.* Bemachtig het Pre Order Content Pack en treed Albion binnen gekleed in het legendarische kippenpak, compleet met snavel, veren en twijfelachtige waardigheid. Je ontvangt ook een bundel met schattige, onpraktische cadeaus die bedoeld zijn om harten te winnen, om wenkbrauwen op te trekken en in het algemeen om je te bemoeien met de levens van de inwoners van Albion. Je cadeaus bestaan uit een wilde bloemen-boeket (vermaard vanwege het gegarandeerde romantische succes), een speelgoedkip en een picknickmand met scones en jam, die allemaal perfect zijn om aan dorpelingen met een zeer specifieke smaak te geven. Schenk ze met wijsheid om te bepalen hoe anderen je held zien, om je reputatie te verbeteren en om relaties te ontgrendelen die wel of niet in ware liefde kunnen eindigen. Pre-order nu en begin Albion vanaf de eerste dag te beïnvloeden als een geliefde held, een hopeloze romanticus of een kip met laarzen. * De pre-order-aanbieding eindigt tijdens de officiële publicatie van de game. Beperkt tot 1 per persoon/account.