Drova - Forsaken Kin
"Drova - Forsaken Kin" is een pixel art Action-RPG geïnspireerd door de donkere klassiekers van het genre en de mystieke aantrekkingskracht van de Keltische mythologie. Duik in een handgemaakt open wereld waar jouw keuzes en acties de omgeving vormgeven. Een samenleving heeft de macht van een dode rijk ontdekt: de geesten die de natuur beheersen vangen en overheersen. Echter, de woede van de overgebleven geesten heeft hen verdeeld. Waar zul jij staan? Sluit je aan bij een van de twee facties, elk met hun eigen waarden en doelen. Jouw keuze zal relevant zijn voor de rest van het spel en de hele verhaallijn beïnvloeden. Alles heeft een prijs. Ontmoet leraren en leer talloze vaardigheden, maar verwacht ook vijanden en verraad. Smeed je eigen pad door gevaarlijke landschappen, voltooi taken, handel, verzamel en maak uitrusting. Je begint met niets en als een niemand. Bestudeer je omgeving en gebruik de aanwijzingen om mysteries te onthullen en sterker te worden. Alleen jouw strijdvaardigheid scheidt je van een zekere dood. Verken de natuur en verzegel de kracht van de geesten die deze beheersen. Leer hoe je ze in jouw voordeel kunt gebruiken, maar wees bereid hun gekanaliseerde woede in de wereld om je heen te bevechten.