Wizordum
Het eeuwenoude zegel van Terrabruma is verbrijzeld, waardoor de krachten van Chaos weer losgelaten zijn. Als een van de laatste overgebleven magiërs van het heiligdom van Wizordum ga je op een zoektocht gaan om de bron van deze corruptie te vinden en de Chaos terug te dringen voordat die het koninkrijk verslindt. Ontdek een speedrun-vriendelijke fantasy-FPS die gebaseerd is op FPS-fantasyklassiekers uit de jaren 90, zoals Hexen en Heretic. Wizordum is een retro-FPS waarin je in de huid kruipt van een magiër op een zoektocht naar de bron van Chaos. Gebruik een uitgebreid arsenaal aan spreuken en magische voorwerpen om te overleven in de wereld van Terrabruma in deze unieke mix van klassieke jaren 90-shooters en moderne spelelementen.