Expeditions: A MudRunner Game (Windows)
Ga op altijd lonende wetenschappelijke expedities terwijl je je aanpast aan de uitdagingen van de natuur en de mysteries van onbekende landen ontrafelt, alleen of met andere spelers. Trek de uitgestrekte wildernis in van dorre woestijnen en ruige bossen tot de steilste bergen, boordevol verborgen schatten en vergeten ruïnes. Leid onderzoeksmissies terwijl je met verschillende terreinwagens over verraderlijke paden rijdt en geavanceerde technologieën en hightech gereedschappen gebruikt om obstakels te overwinnen. Bouw en beheer je basis en rust je voertuigen uit met essentiële gadgets zoals drones of scanners om je succes in de wildernis te verzekeren. Huur een team van eersteklas experts in om je vaardigheden in het veld te verbeteren en nieuwe mogelijkheden voor exploratie te ontsluiten. ● Ga op verkenning in de wildernis en werk samen om je voortgang te vergemakkelijken, met tot 4 spelers in de coöperatieve modus. Deel je middelen, verzamel je kennis en boek samen wetenschappelijke vooruitgang. ● Beleef een nieuwe kijk op het meest geavanceerde, op fysica gebaseerde off-road avontuur van de makers van MudRunner en SnowRunner. ● Plan je route verstandig door met je verkenningsdrone over de landschappen te vliegen en gebruik je metaaldetector en cameradrone om waardevolle spullen op te sporen. ● Rijd door extreme landschappen met behulp van het arsenaal geavanceerde gadgets van je voertuig, bijvoorbeeld door ankers aan te brengen om moeilijke hellingen te beklimmen of door een echolood te activeren om de waterdiepte te peilen. ● Beheer je kamp door onderzoeksstructuren op te zetten en experts in te huren om nieuwe vaardigheden en mogelijkheden te ontsluiten tijdens je expedities.