Expeditions: A MudRunner Game - Cotco Canyon (Windows)
Breid je voertuigengarage uit met de Cotco Canyon! Door de voordelen van een grote brandstoftank te combineren met een krachtige motor, is de Cotco Canyon je beste partner in het wild, zodat je verder kunt trekken in ruige omgevingen. Deze auto uit de scoutklasse is inbegrepen bij de Year 1 Pass, Year 1 Edition en Supreme Edition voor Expeditions: a A MudRunner-game en is direct beschikbaar bij aankoop.