Expeditions: A MudRunner Game - Ford Dual Pack (Windows)
Het Ford Dual Pack bezorgd rauwe Amerikaanse kracht naar jouw Expedities garage met twee legendarische beesten: de Ford F-150 Raptor R en de Ford F-450 Super Duty.. De krachtigste F-150 Raptor ooit, de Ford F-150 Raptor R is ontworpen om de zware omstandigheden in de woestijn zonder moeite te doorstaan. Dankzij de uizonderlijke offroad bestendigheid en preciese besturing is deze truck gemaakt om onbekend terrein te verkennen en zonder pech terug te komen. Als je liever een taaie wagen hebt, dan is de Ford F-450 Super Duty je beste keuze voor langeafstandsexpidities in afgelegen gebieden. Met onwankelbare grip, gigantische brandstofcapaciteit, en een motor die weigert op te geven, ongeacht hoe diep je de wildernis in durft te gaan. Deze DLC is niet inbegrepen bij de Year 1 Pass.