Dead by Daylight: Silent Hill Edition
De Silent Hill Edition van Dead by Daylight bevat de basisgame, het hoofdstuk Silent Hill, de Alissa Gillespie-outfit voor Cheryl Mason en de Dark Wish-outfit voor The Executioner. Het hoofdstuk Silent Hill bevat een nieuwe kaart, Midwich Elementary School, Het jeugdtrauma dat ooit plaatsvond in deze gangen heeft zich sindsdien gemanifesteerd als een verwrongen nachtmerrie. De nieuwe Killer is The Executioner: bestuur Pyramid Head en gebruik zijn grote mes om iedereen op zijn pad een verknipte vorm van afstraffing te bezorgen. De nieuwe Survivor is Cheryl Mason, een moedige, openhartige vrouw die de helse wereld van Silent Hill heeft overleefd en wraak nam op de orde die haar vader vermoordde. Ze is meer ervaren dan haar leeftijd doet vermoeden en ze is bereid om het hoofd te bieden aan elk kwaad dat ze tegenkomt.