Dead by Daylight: Stranger Things Hoofdstuk 2
De gevechten zijn gevochten. De pijn is verdragen. Alles voert terug naar hem. Het Upside Down is teruggekeerd naar de Fog en verduistert de Realms met de ijskoude aanwezigheid van Vecna. Alleen door samen te werken maakt de hoop nog een klein beetje kans. Dead by Daylight: Stranger Things Hoofdstuk 2 bevat een nieuwe Killer, Vecna, The First, en nieuwe Survivors, Dustin Henderson en Eleven. Door deze add-on te kopen ontgrendel je de Mind Flayer-badge en de Bloody Rainbow Room-banner.