Dead by Daylight: The Walking Dead
Een wereld overheerst door walkers vervaagt terwijl een rijk van de dood vorm krijgt. Toch blijft hun doel onveranderd: verenigen, volhouden, overleven. Dead by Daylight: The Walking Dead lokt legendarische nieuwe survivors naar The Fog, zoals Rick Grimes en Michonne. Als je deze add-on koopt, ontgrendel je een exclusieve Sheriff's Hat-badge en een Tank in Ruins-banner. Rick en Michonne, gehard door verlies en gedreven door hoop, brengen leiderschap, loyaliteit en een onbreekbare band naar de beproevingen van de Entity. Nu wordt hun doorzettingsvermogen opnieuw op de proef gesteld terwijl ze van een wereld verteerd door de dood terechtkomen in een rijk dat hunkert naar de dood.