Cars 2 De Game
De Games op aanvraag-versie biedt ondersteuning voor Engels, Frans, Italiaans, Spaans.Van de makers van Toy Story 3: The Videogame is er nu Cars 2 De Game. Stort je in het Cars 2-universum met een aantal van je favoriete Cars-personages op locaties over de hele wereld. Train om een agent van C.H.R.O.M.E. (Commandocentrum voor Heimelijke en Razendsnelle Operaties Motorvoertuigen Eenheid) te worden en voer gevaarlijke missies uit, doe mee aan wedstrijden om de snelste racewagen ter wereld te worden, of gebruik je spionagetechniek in spannende racegevechten waar de actie vanaf spat!