Dog Man: Mission Impawsible
Ga samen met Dog Man en de Supermaatjes op een episch avontuur! Dog Man: Mission Impawsible brengt de geliefde boekenserie tot leven! Stort je in een avontuur vol humor en actie. Een superslechterik heeft de sleutel van de stad in handen gekregen en gebruikt die om alle celdeuren te openen en een bende boeven vrij te laten. Help Dog Man en zijn vrienden om deze superslechteriken in de kraag te vatten in wat met recht een hondenmissie is! Schakel tussen Dog Man en de Supermaatjes, elk met hun eigen vaardigheden en gadgets zoals raketlaarzen, intrekbare klauwen en een modderbestendige broek. Samen kunnen jullie uitdagende obstakels overwinnen en sterke eindbazen verslaan.