Door het basisspel te combineren met 3 enorme uitbreidingspakketten, is ARK: Survival Evolved Explorer's Edition de ultieme manier om nog meer dinosaurusactie te krijgen! De Explorer's Edition geeft je toegang tot de megahit ARK: Survival Evolved en de uitbreidingspakketten Scorched Earth, Aberration en Extinction, waarmee je bijna 900 uur aan gameplay toevoegt!