TEKKEN 8
TEKKEN 8 er det siste tilskuddet til TEKKEN-serien, som hadde 30-årsjubileum i 2025, og som nå har solgt over 59 millioner enheter verden over. Spillet har en rik rollebesetning med over 32 figurer, alle med nøye detaljerte høyoppløselige modeller som tøyer dagens maskinvare til det ytterste. Delta i spennende kamper med nye kampfunksjoner som Heat, eller kom deg ut av vanskelige situasjoner med kraftige ultimate manøvrer kjent som Rage Arts. Med det nye kontrollsystemet, Special Style, kan du utføre kraftige kombinasjoner med bare én enkel knapp, noe som gjør spillet enda mer tilgjengelig for nybegynnere. Det finnes mange måter å nyte TEKKEN 8 på. Bli nedsenket i spillhistoriens lengste pågående historie med solospillmodus, eller uttrykk deg fullt ut med karaktertilpasning. Lag din egen avatar og ta på deg ulike arkadeutfordringer, eller besøk den interaktive online-lobbyen for å møte spillere fra hele verden. Og med online-kampmoduser som Ranked Match, kan du kaste deg rett inn i kampen. Vil du forbedre ferdighetene dine? Du kan kjempe mot dine egne eller andre spilleres Ghosts som lærer en spillers kampstil ved hjelp av AI-teknologi. I tillegg kan du sjekke kamp-repriser for å få tips og utvikle nye taktikker. *I tillegg til denne utgaven er Advanced Edition, Season 2 Deluxe Edition og Season 2 Ultimate Edition også tilgjengelige. Pass på at du ikke kjøper noe du allerede har.