TEKKEN 8 - Lidia Sobieska
Krigerstatsministeren Lidia Sobieska blir med i turneringen! Lidia er ikke bare en karatemester i verdensklasse, men også en av de mest lidenskapelige matentusiastene i politikkens verden. Osu! Lidia kommer til å vise deg hva hun kan gjøre for det polske folket i TEKKEN 8. Innhold: - Lidia Sobieska som spillbar figur *Denne DLC-en er også tilgjengelig med produktene Deluxe Edition, Ultimate Edition og Deluxe Edition Upgrade Pack. Pass på at du ikke kjøper noe du har fra før.