TEKKEN 8 - Armor King
Blomstrende ondskap «Heel»-wrestleren Armor King blir med i kampen! Hevnen kaller på Armor King, som nå er ute etter å overvinne erkefienden sin – mannen som drepte broren hans. King er fast bestemt på å få en slutt på den blodtørstige hevnen hans og utfordre den onde wrestleren. Armor King bryter seglet på en forbudt manøver som broren hans viste ham i all hemmelighet. «Jeg skal vinne over stormesteren, koste hva det koste vil. I min verden er alt tillatt. Dette … er ondskapens liv. Og jeg lever det til det fulle!» Innhold: – Armor King som spillbar figur *Pakker som inkluderer innholdet ovenfor, er også tilgjengelig. Vær nøye så du ikke kjøper noe to ganger.