TEKKEN 8 - Bob
Fart og vekt Perfect Body Bob blir med i kampen! Like etter at Bob oppnådde enorm suksess med hamburgerkjeden sin, startet han en landeplage med den nye retten på menyen: «Bob’s Onigiri». Når G Corporations militære aggresjon styrkes, lanserer Bob en matsentral som hylles av mange, og han blir kalt Onigiri-frelseren. Den voksende populariteten fører til at Bob får et jobbtilbud som etterforsker hos Manhattans statsadvokat. Bevæpnet med den standhaftige rettferdighetssansen sin takker han ja og sverger å fakke Kazuya Mishima. «Bare vent, Kazuya Mishima. Med den perfekte kroppen min skal jeg sørge for at du blir stilt for retten!» Innhold: – Bob som spillbar figur *Bundler som inkluderer innholdet ovenfor, er også tilgjengelige. Vær nøye så du ikke kjøper noe to ganger.